tisdag 27 augusti 2013

Vafför wifi?

Har snöat in på det här med kontaktkartor och att de inte finns i den digitala processen.
Åtminstone hos mig. Jag splittrar råfilerna till olika ämnesmappar.
Så att jag hittar dem.
När jag plåtade med film splittrade jag aldrig negativen.
Kontaktkartorna fick vara kvar.
Kompletta. Känns som om historien finns kvar.

 
Och så Landskrona. "Alla var där".
Det skrivs om värme, kontakt och allmänt gemyt.
Wish I was there.
Får hoppas på en repris.
 
 
Gick förresten in på Fotosidan, scrollade ner lite. Möts av rubriken "Snabbare Wifi på...." och så något nytt kameraunder.
Wifi!?
Är det därför ni köper era kameror?
För att de har bättre wifi, gps och allt vad för skit de marknadsförs med.
Vad sägs om "denna kamera producerar jävligt skarpa BILDER!"
Bra bilder blir det bara om den som håller i den har något att komma med.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar